Skolfoto

Hej! Idag i skolan så har det varit idrott (läraren visade oss bara runt i området och vissa i våran klass har redan varit i det området i 7 år så det var som inget nytt, fast vi gick 2 km också), skolfoto, matte, svenska och engelska. Ganska rolig dag! Och vi som har NOlab på onsdagar fick ett hål och så var det ingen spanska för läraren var sjuk och då fick vi ett till hål på en timme ungefär. Så vi hade hål ifrån ca 09.40 - 12.35. Härligt! När vi tog skolfoto idag så märkte Hanna efter att vi tagit gruppfotot att mitt örhänge hängde i håret och jag märkte liksom inte att det hade det så jag hoppas inte att det hängde där när hon tog kort.

                                       Klockan 6 ska jag, Linn och Tove simma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0