Snart hemma!

Hejsan. Det har blivit lite kass uppdatering dom här sista dagarna, men det är så att jag har inte så mycket att berätta. Det har inte hänt så mycket här i Mora, troligen för att faster, kusin och fasters man har åkt hem i söndags. På torsdag åker vi hem, vilket ska bli ganska skönt! Jag saknar vännerna, mamma och skolan! Den börjar ju på måndag, mindre än en vecka kvar. Som sagt, vi åker hem på torsdag, fast vi sover över torsdag-fredag på nåt ställe och så fortsätter vi resan på fredag och kommer hem kanske klockan tre på eftermiddagen på fredagen. Jag är riktigt taggad inför skolan, kommer bli hur kom som helst! Iallafall de första dagarna som inte kommer att bli så seriösa tror jag, men det är iallafall lite annorlunda eftersom lilla jag börjar 7an. Hähä, nu ska jag kleta på en ansiktsmask i ansiktet (var annars har man den? :O) och ta ett fotbad. Go' natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0