Sockerkaka

Hejsan! Idag har det varit skola som innehöll: matte, NO, engelska, spanska och bild. På matten, engelskan och spanskan fick vi böcker och vi gjorde inte så mycket. NO:n var så jävla långtråkig! Läraren satt och pratade i en timme och det kändes då som i flera år..Tittade på klockan hela tiden men tiden gick himla söligt..På spanskan var det repition och på bilden skulle vi rita vårat namn i ett märkes form eller vad man nu ska säga. Det gick inte bra, suger på att rita så det förklarar ju saken.

Efter skolan gick jag, Hanna och Olivia hem till Hanna och såg på tv och bakade en sockerkaka! Muuums.


Amanda ritade av mig på min hand, visst är jag fin? :D

Våran goda sockerkaka

Kommentarer
Postat av: ebba

joo :) Men gud vad roligt om vi e i samma, btw jag lägger till dig som länk! :D

2009-08-25 @ 18:07:41
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: Sigrid

jag tyckte no:n var rolig :) Men vi hade inte samma lärare heller, jag hade någon kille, hehe, och vi får inte heller samma lärare i engelska?

2009-08-25 @ 18:23:02
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Sigrid

men det gjorde dom ju på min med. Man måste ju gå igenom målen sådär. Men kom ihåg att tänk posetivt på no Josse, eftersom att det inte var så kul i sexan så måste vi ju vara posetiva nu, annars kommer det då defenitivt inte bli kul! Life's what you make it

2009-08-25 @ 18:55:38
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0