Stan

Hejsan! Idag har jag, pappa och Jenny varit en sväng på stan. Eller först fikade vi hos pappas morbror tillsammans med farmor, sen en sväng på stan. Vi tog även en kulglass också, gott! Jag köpte make up remover och en deodorant på H&M. Snart blir det plättar, eller pannkakor som dom säger här nere. Jag blir alltid så förvirrad när dom säger: ''idag ska vi äta pannkakor!'' och då tror jag ju att det är ugnspannkakor, men nej, det är plättar för här nere är plättar dom små som vi där uppe kallar småplättar. Haha, lite komplicerat kanske. Nu ska jag försöka göra en header, vi höres!


Eye Make-up remover: 49, 50 :-
Deodorant: 19, 50 :-

Kommentarer
Postat av: linn

Åhh, samma sminborttagning som mej :O

2009-08-09 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0