Julklappar

Detta fick jag i julklapp i år:


  • Cupcakehalsband

  • Smyckeshängare
  • Ansiktskräm
  • Presentkort på SIVS UR & GULD 200 :-
  • Biopresentkort 200 :-
  • ''The gift of softer skin'', låda med nessesär, bodyspray, lipbalm, bodybutter, handcream, allt med doft av mango

  • Stjärntvål, badbomb formad som en tomte
  • Body lotion, body wash och bath pearls
  • Hängsmycke från Bulgarien

  • Affisch ''New Moon''
  • Boken ''Tänk om det är jag''
  • Duschkräm i en julpumla
  • Olika prydnadsaker, tex (på bilden ovan) två stenhjärtan
  • Godis
  • Pengar
Jag tror att det var allt! Jag är jättenöjd med mina julklappar, tack så himla mycket släkt och vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0