Jullov!

Jaaaa! Jullov, äntligen! Jag har inte riktigt fattat ännu att det är jullov och det kommer att bli tre sköna veckor fri från skola. Till julafton är det inte länge kvar nu, härligt!

Sista skoldagen - Klassen spelade innebandyfinal och vi vann! Det var en kort dag, till ungefär kl 12 och då åkte jag, Sigge, Hanna, Calle, Angela och Moa in till stan. Vi fikade gofika på Börje Olssons, gick runt på stan och många av oss (jag var inte en av dem) köpte julklappar. Imorgon klockan 9 så sticker jag, mamma, Jenny, mormor och morfar till Gällivare där min moster och mina kusiner bor, kommer nog att bli trevligt! Så det kommer inte bli så bra uppdateringen, om jag inte får tag på en dator där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0