Presenter

Idag har det varit skola, en meteorolog var och pratade om väder och sådant för min klass och en annan klass, som en repetition inför provet som vi har nästa vecka. Vi gick även en promenad på hälsan, det var så jävulst kallt! Frös typ ihjäl, hehe. Efter skolan for jag, Moa och Linn in till stan och köpte presenter till Hanna, Paulina och Olivia som har födelsedagspartajj imorgon! Kommer nog bli jättekul, och jag har hört att det köpt enormt mycket godsaker, tummen upp för det :-)

Nu blir det att fortsätta på min bokreflektion och plugga inför NOläxförhöret imorn, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag blev inte bjuden :(

2009-12-03 @ 20:28:59
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0