Walking in Memphis

Hej! Jag har som sagt sett Erik och Calle från Idol idag när dom uppträdde. Jag var där med Paulina, Linn, Julia och Olivia! Först fikade vi på Mat&Prat, sedan satt vi och väntade väldigt länge på att de skulle uppträda + så var de typ 20 minuter försenade också. Men de var som vanligt duktiga, Calle och Erik. Herrejössanes vilken röst denna Erik har...obegripligt! Haha, nu har jag låten ''Walking in Memphis'', som Calle sjöng idag, på huvudet och den har varit där ett bra tag nu...

Sitter här framför datorn, läser lite olika bloggar och lyssnar på härlig musik! Musik är enligt mig bland det bästa som finns. ♥ Ett liv utan musik skulle jag aldrig kunna föreställa mig. Eller jo, livet skulle vara ENORMT tråkigt utan musik!


Kommentarer
Postat av: diana

tittar in och önskar gott nytt år :)

2009-12-29 @ 20:29:20
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Paulina

Va var med på tvn :D

2009-12-29 @ 22:25:20
Postat av: Jenny

Har Erik och Calle uppträtt TILLSAMMANS MED din kompisar???? WOW ;)

2009-12-30 @ 10:44:30
URL: http://tjockjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0