9 november

Hej! Nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt framför datorn, nöter farmville på facebook. Haha, jag känner mig i desperat behov att spela det! Ska nog snart se ett inspelat One Tree Hill avsnitt och ägna lite tid åt att plugga engelska. Över till skoldagen: det hände inget speciellt förutom att jag, Jennie och Moa hade gitarrlektion i slutet av dagen och det var kul! Dock så suger den gitarren som jag har så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna träna på gitarrläxan, men skulle kanske få låna någon gitarr av Moa. Det är ju bra! Tog en promenad hem istället för att ta bussen med Gavin DeGraw och Green Day i hörlurarna! Det är skönt, även fast det var lite smått kallt ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0