Feber, ont i huvudet och frossa

Det har varit ganska så dålig uppdatering på bloggen. Men jag tog ju vaccin mot svininfluensan i onsdags och igår på skolan så var jag helt röd i ansiktet, frös, hade ont i huvudet och troligtvis feber. Fick det vid 12-tiden men jag höll ut och gick hela skoldagen - till 15.10. Gick hem och sov/vilade många timmar, åt middag vid nio för jag kunde inte äta tidigare och när jag skulle sova så sov jag med tjocka mjukisbyxor, sockar, en stor t-shirt under en filt och ett tjockt täcke. Men jag frös häcken av mig...stannade hemma idag från skolan även fast jag inte riktigt hade feber, hade gränsen till feber. Men iallafall så hade jag tänkt gå på stan med Hanna och Linn för att köpa present till Marcus som har födelsedagsfest ikväll för nu känner jag mig bra!

Hanna frågade även min engelskalärare vad jag fick på engelskaprovet som vi hade innan lovet och jag fick 173,5 av 187 och det var MVG! Och MVGgränsen var vid 149,5 så jag är väldigt nöjd :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Superduktigt Josse!

2009-11-13 @ 15:20:27
Postat av: Sigrid

ska jag fortfarande skicka bilderna? :) Har ju lagt upp några bilder på blogg.se men jag har ju flera!

2009-11-13 @ 18:35:24
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: alma

jag frågar bara men hur gör man en blogg?? vill ej ha en men frågar bara//Alma

2009-11-24 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0