Woodsman

Hej! Skoldagen idag var ganska enkel och det gick snabbt fram. Min spanskalärare brukar ibland fråga saker muntligt och hon väljer som bara ut någon och hon hoppar typ över mig hela tiden känns det som...haha, men alltså hon frågade alla förutom mig idag tror jag. Och det hände en gång förut. Inte för att jag har något emot det, gillar inte att prata inför klass, iallafall inte på spanskan. Sista lektionen hade vi SO-prov på människans historia & utveckling. Det gick ganska bra tror jag! :D

Nu är det helg vilket vi gillar och ikväll blir det mys med tacos till middag och ostbollar och julmust framför idol med mamma! ♥

Såg precis den här filmen, ''Woodsman''. En bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0