Badhuset och Max

Hej! Dålig uppdatering, jo, jag vet. Igår var det iallafall skola, sen blev det att vara med Linn. Åkte hem från henne vid sjutiden och då förhörde min far mig på de alla engelskaglosorna vi har till provet. Och det är en hel del...men dom sitter ganska bra! Idag har det också varit skola, inget speciellt. Fast på Nolabet fick vi titta på grejer i mikroskåp, tittade tex på hårstrån och mitt var typ vitt fast jag har brunt hår :o Dock så är ju min riktiga hårfärg typ mörkblond, men iallafall.

Efter skolan så tog jag, Linn och Hanna bussen in till stan och knallade iväg till badhuset. Vi simmade..ytterst lite, haha. Haha, när vi skulle duscha så började vi spruta på varandra med iskallt vatten och man får en chock för att det är så kallt, inte kul då man får det kalla vattnet på sig, men roligt att spruta på andra, haha. Vi kastade även skum från schampoot på varandra, haha, lite så där lagomt busigt ;) Jag undrar om folket omkring oss blev irriterade på oss... Efter badet så åt vi på Max, riktigt gott! Jag är helt slut, ska nog stänga av datorn, packa gympakläder och annat för ska till min mor imorn. Klockan 21.00 är det ju Desperate Housewives, spännande!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

undrar om ni tjänade nått på det badet, hehe ;) Simmade typ inget och sen åt på max, ajabajja! x)

2009-10-20 @ 22:13:57
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0