Desperate Housewives

Hejsan! Idag i skolan var det inget speciellt. Jag, Moa och Jennie skulle ha gitarrlektion idag som vi hade i våras men dock så dök inte gitarrläraren upp. Tråkigt. På engelskan så skulle man skriva en dialog med hjälp av ord som skrevs på tavlan och dialogen skulle handla om att man var på restaurang, haha, min och Moas blev lite galen och konstig, men man fick göra så, så varför inte? ;)

Efter skolan har jag typ ägnat den största delen av min tid att jobba med matte. Ska nog jobba lite mer med det snart + läsa några sidor ur biologiboken! Och ikväll är det Desperate Housewives, lär nog bli ett mycket spännande avsnitt eftersom det slutade så spännande förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0