Filmkväll hos Andreas

Hejsan! Idag i skolan har det faktiskt varit en jätterolig dag. Dagen började med NO. Sen engelska, svenska, spanska och SO. På spanskan hade vi ju prov och det gick faktiskt jättebra! Nu är alla prov (eller iallafall för nu) avklarade och man kan andas ut, haha.

Tog en promenad hem (tar typ 45 min) och gick förbi konsum som öppnat nyss som är ganska nära där jag bor. Så det blev lite premiärhandling där, godis och cola till ikväll då jag ska på filmkväll hos Andreas! Vet inte riktigt hur många och vilka vi blir, men det blir säkert jättekul. Vi tänkte se filmerna Trade (en av mina favoritfilmer) och Accepted.



Så här såg det ut när jag kom hem, fullt med löv! Känns verkligen som höst nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0