Grattis ♥

Hej! Sovmorgon idag till 9, det gillar vi! Skönt att få lite sovmorgon, dock gick jag upp typ sju, men bussen gick 08.23 och det tar fem minuter att gå till bussen så jag har en anledning. Hehe. Iallafall, skolan idag: inget speciellt förutom att det gick VÄLDIGT dåligt för mig på slöjden och på idrotten fick vi gå runt höträsket istället för att ha innegympa för att vissa hade skolfotografering. Och kallt var det....

Idag fyller min mamma år så jag får säga grattis! Då kan jag även passa på att gratta min pappa också som fyllde år för ca en vecka sen. Grattis till er båda :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så mycket !!

2009-10-14 @ 18:28:12
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0