Hur svensk är jag?

Hur svensk är du?
[ ] Ditt efternam slutar på ... son, lund, holm eller gren
[x] Du vet någon som har samma förnamn som du
[x] Du vet någon utanför din familj och släkt som har samma efternamn som dig
[x] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[ ] Dina föräldrar har gift sig
[ ] Din pappa är yngre än din mamma
[x] Din familj har en bil av ett svenskt märke
[  ] Din pappa heter Lars
[  ] Din mamma heter Anna
[x] Du har blåa ögon
[x] Du har tillgång till internet hemma
[x] Du har en egen mobil
[x] Du har ett eget rum
[ ] Du har varit i Danmark
[ ] Du har varit i Norge
[ ] Du har varit på Gotland
[x] Du vet vilken av Vänern och Vättern som är störst
[x] Du vet vad Vättern och Värnen är för något
[  ] Din familj har en husvagn
[x] Du känner någon som har en husvagn
[/] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[ ] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[ ] Du idrottar minst 2 ggr i veckan
[ ] Du har / haft en hund / katt
[x] Du får månadspeng / studiebidrag
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[/] Du äter snabbmat  
[x] Du följer en serie på TV
[/] Du är kär
[x] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[/] Du är blond (min naturliga hårfärg är mörkblond)

Antal kryss: 18
Multiplicera antalet kryss med 3
Jag är: 54 % svensk

Kommentarer
Postat av: sandra

okej gött :)

jotack det är bara bra..



JAG LÄNGTAR MED! :o å det är helt sjukt.. ^^,

2009-10-25 @ 16:07:59
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: Sigrid

jag är svenskare än dig, mohhahah ;)... Men tekniskt sett så är jag ju inte det, hehe ;) Och på första frågan står det "ditt efternamn slutar på son, lund, HOLM eller GREN, hahah HOLMGREN x) Vilken humor jag har lixsom...

2009-10-25 @ 22:07:51
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, lite ^^..

2009-10-26 @ 08:28:17
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: sandra

vad gör du nu då? :)

2009-10-26 @ 09:19:11
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0