Ikea!

Hejsan! Det har varit jättedålig uppdatering, men det är för att datorn hos pappa har haft fnatt men nu är den i stort sett fixad, jag är typ överlycklig nu. Igår så hände det inte så mycket, tog det mest lugnt och satt framför den älskade tvn. Idag har jag gått på stan med Moa, Calle, Andreas, Hanna och Linn! Vi hyrde två filmer - Boogey man 2 och My bloody valentine. Filmer som vi ska se imorgon på skräckfilmskvällen/halloweenfesten. Vi åt även på Max, muums, men tanten i kassan var väldigt seg...efter stan så åkte jag, Moa, Andreas och Calle hem Calle och vi spelade kort och såg på film.

Imorgon blir det mycket roligt! Under dagen blir det att fara till Ikea i Haparanda med mamma och mormor och på kvällen blir det ju skräckfilmskvällen/halloweenfesten, haha jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det..men det kommer iallafall bli riktigt roligt tror jag! Så det kommer i stort sett inte bli någon uppdatering alls imorgon. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-30 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0