Inte en helt vanlig filmkväll

God morgon! Igår så hade vi det trevligt på filmkvällen som dock inte blev så mycket till filmkväll, haha. Vi som var där var jag, Linn, Hanna, Olivia, Calle, Andreas, Angela, Moa, Erik, Samuel, Jens, Björn och Herman. Tror det var alla. Ja, iallfall så började vi kvällen klockan sju med att se en film, eller ja, halva filmen. Accepted hette den. Efter det sprang vi ut och in, haha. Vi märkte även att tre busiga pojkar - Max, Axel och Alex var och spionerade på oss. Dom kom in en stund efter ett tag och vi hade på musik och började dansa lite, haha. Klockan halv 12 åkte jag och Linn hem. Det var iallafall trevligt även fast det inte blev riktigt som det skulle vara från början ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske bara blir en slödag. Hade tänkt att gå en promenad i kylan, skulle sitta fint. Ni får ha en bra dag, puss!


Linn och jag igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0