Rolig kväll

God morgon! Det var roligt igår kväll kan jag då säga. Klockan 6 åkte jag, Hanna, Linn och Moa till Klöverträsk till ett byahus där vi skulle vara. Vi dansade, busade, såg på film och åt gott! Det var kul och måste göras om tycker jag. Vi var jag, Linn, Oskar, Olivia, Paulina, Samuel, Moa, Hanna, Björn, Max, Axel, Herman, Erik och Pablo tror jag. Nästan alla killar skulle sova över där, men jag kunde inte för kusinerna är ju här ;) Kom hem vid typ 11.

Ikväll ska jag, mamma, kusinerna, moster och typ Jenny på stan. Ska nog köpa en ny mascara, den jag har börjat att ta slut. Ni får ha det så bra idag, kram!

Moa, Hanna, jag, Linn, Olivia, Paulina och Samuel där bak! (var tvungen att kluddra över Paulina)

Linn, jag, Paulina och Olivia! Haha lite oseriösa ;)

Linn och jag! ♥


Kommentarer
Postat av: paulina

Men usch kludda mig första bilden!

2009-10-24 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0