Sara-Marie och Alba

Hej! Ganska rolig skoldag idag faktiskt. Idrott, musik, spanska, matte, engelska och svenska. Fick 88/88 rätt på spanskaprovet som vi hade i fredags och det var endast 2 personer (alltså jag och en till) som hade alla rätt! Nöjd är man. Haha, nu blev jag lite skrytsam. Efter skolan tog jag bussen in till stan, mötte Alba och Sara-Marie som jag inte träffat på JÄTTELÄNGE! Vi hade iallafall hur kul som helst. Vi sjöng singstar, hjälpte Sara-Marie med hennes svenskaläxa, gick på promenad m.m. Har verkligen saknat er! Tog kvart i nio bussen hem.

Ska nog snart stänga av datorn, läsa några sidor av ''Så länge vi båda andas'' och sedan sova. God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0