Sjuuk

God morgon! Jag har tyvärr gått och blivit sjuk tror jag. Igår kväll kände jag hur tjock jag var i halsen och jag var jättetrött. Gick och lade mig redan vid halv tio-tiden. Hade egentligen tänkt vara med ett par kompisar jag inte träffat på länge idag, men tror inte att det kommer att bli av. Om jag är med dom kanske jag blir sjukare och inte kan gå till skolan och det vill jag inte, vill inte komma efter i skolarbetet! Så det var ju synd..:( Så det blir nog bara att vila för mig idag, se massa idolrepriser som går på tv. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Missie- The One

sv: OKEJ tack för din röst :)

2009-10-04 @ 10:13:43
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0