Slutade efter lunch

Hej! Idag i skolan har vi endast haft tre lektioner. Hälsa, svenska och SO. På SO:n hade vi prov, det gick ganska bra tror jag. Vi slutade efter lunch som vi typ kommer göra var 5e torsdag vilket är mycket bra! Efter skolan så tog jag, Linn, Hanna och Andreas bussen in till stan och hyrde film för vi ska ha filmkväll imorgon. Vi (eller jag och Andreas, de andra köpte inget där) drack milkshake på Blå Gåsen. Andreas åkte hem och jag, Hanna och Linn träffade Jennie på stan så vi gick med henne ett tag. Köpte även en tröja från Gina Tricot.

Nu blir det snart att plugga inför spanskaprovet som kommer imorgon. Vi har haft tre prov den här veckan, varför tränga ihop allt på samma vecka?! Vi har inte haft nåt prov den här terminen men så kommer tre på en och samma vecka...


149 :- från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Elin

vi har inte haft ett enda, haha

2009-10-02 @ 16:21:04
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0