Fotboll

Go kväll! Idag i skolan har det varit idrott då vi sprang maxtestet som sagt, men jag glömde ta min medicin så jag fick lite svårt att andas, eller det gjorde ont i bröstet så jag får göra om testet på onsdagen. Då MÅSTE jag komma ihåg att ta min medicin! Efter idrotten var det musik, spanska, matte, engelska och svenska. Efter skolan åkte jag, Angela, Olivia, Linn och Moa bussen till Alvik till Olivia. Vi bakade chokladbollar och sen när dom var klara kom Paulina. Vi åt hos Olivia och sedan åkte vi till Liko Arenan och såg på några av killarna i klassens träning. Haha, vi gav Samuel en jättefin present efter träningen som var inslagen och allt. Det var en chokladboll, haha ;)


Hahaha! Så fint :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilket fotbollslag spelar de i ? :)

2009-09-17 @ 17:51:26
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0