God natt!

Nu har jag precis gjort matten, pluggat lite engelska och packat ner gympakläderna för vi har idrott imorn. Vi har maxtest då man springer 2 km på tid, man har det en gång på hösten och en gång på våren. Och så ska man försöka förbättra sin tid. Jag är lite nervös eftersom jag inte är så bra på att springa eller jogga lite längre sträckor, jag är bättre på att springa jättesnabbt på kortare sträckor. Men det kommer säkert gå bra. Imorn efter skolan ska jag och några kompisar till Alvik så jag kommer nog inte hem förens på kvällen men jag uppdaterar då. Nu ska jag antingen sova eller läsa lite, sov sött! ♥

Kommentarer
Postat av: Siiiigrid

kan jag vara med dig på torsdag? :)

2009-09-15 @ 16:46:58
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0