Helg!

God morgon! Jag hann inte skriva igår, hade fullt upp. Skolan igår bestod av: SO, svenska, första övningen med kören som var sådär roligare, men det kommer säkert bli roligare, EPA då jag valde att jobba med matte, hälsa och så slutade vi 10 över 3. Då tog jag, Linn, Angela och Olivia bussen till Alvik och hem till Angela. Vi åt lite och sedan for vi iväg för att kolla på Olivias fotbollsträning. Efter den så åt jag, Linn och Angela hemma hos Angela och sen gick vi ut ett tag. Haha, vi gick till Samuel så vi pratade med honom ett tag. Det var väldigt kallt ute! När vi kom tillbaka till Angela drack vi varm choklad och ungefär 21.15 så kom mamma och jag och Linn åkte hem! Rolig dag :)

Idag är det skola, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Det är helg, vilket är hur skönt som helst!

Haha, igår på skolan så stängde jag och några in Olivia i ett skåp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0