Moa och mitt kära gudbarn (gudhund?)

Hej! Om ca 45 min ska jag till Moa. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske busa med mitt gudbarn (hahaha) Ludde som är Moas hund. Jag är nämligen gudmor till denne stilige hund. Och några av killarna i klassen har match och Calle ville att vi skulle komma och kolla så vi kanske promenerar dit där matchen är. Nu ska jag göra mig i ordning, ha det så bra!


En bild som togs för nån vecka sen då Moa försöker...jag vet inte vad hon gör, men visst ser det ut som att hon försöker strypa hunden? Herremingud, jag borde bli Luddes riktiga matte då hon håller på med sånt här. Haha, nejdå, skoja, Moa är en perfekt matte till MITT gudbarn :)


Kommentarer
Postat av: Lisa Blondie

Ska vi följa varandra på Bloglovin? :D

2009-09-20 @ 17:20:33
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0