Plugg

Jag har precis gjort massa matte, ska snart göra lite NO, spanska och engelska då jag ser på idol. Låter bra tycker jag. Jag måste berätta en sak till. Idag då jag skulle hoppa över två bänkar (svårt att förklara hur det ser ut) så skulle jag på skoj visa min ''spänst''. Så jag sa: ''kolla min spänst!'' och så hoppade jag fast jag slog i benet ganska hårt, haha, klanting som jag är, men det var kul just då. Men nu gör det ganska ont då jag går med benet, och jag kommer nog få ett stort blåmärke där imorgon, har redan börjat få lite blått där. Det MÅSTE gå över till imorgon eftersom jag ska springa maxtestet. Om inte, ja, då vet jag inte vad jag gör. Nu börjar idol, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Sigrid

ja vad kul! :D :D När slutar du? Jag slutar 10 över tre, men det gör väll ni med eftersom att ni har epa?

2009-09-16 @ 14:44:38
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0