Regn

Hej! Idag i skolan har det varit NO, engelska, svenska, spanska och SO. Skönt med helg kan jag då säga! Efter skolan åkte jag, Hanna, Linn och Olivia med alviksbussen hem till Olivia. Vi satt typ vid datorn den mesta tiden och så åt vi tacos där. Vid sju-tiden åkte vi till Hanna, där vi bakade, såg på idol och var ute i regnet. Jag och Linn gick hem vid 22-tiden. Nu känns det verkligen som höst! Lite kyligt, regn och man ser löven falla. Mysigt och inte mysigt eftersom jag saknar sommaren så himla mycket..

Nu ska jag snart läsa lite ''Så länge vi båda andas'' och fundera vars min engelskaböcker är. Dom är helt spårlöst försvunna, vet inte vars dom är. Hoppas jag hittar dom, annars blir det inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0