Vi 6

Igår kväll på tjejkvällen hade vi det jätteroligt! Vi kom till Hanna kl 5 då vi gjorde maten - tacos. Det gick faktiskt väldigt bra, och supergott var det. Vi satt och åt jättelänge kändes det som. Vi dukade undan och sedan gick vi ut en sväng och plinga på hos Andreas och hos Oskar, haha, det var kul när man såg deras reaktion då vi kom till dom helt fnittriga. Vi gick och tog fram allt det goda och satte hos nere i källaren och såg film. Twilight. Har sett den några gånger men den är bra! Efter filmen så gick vi ut en gång till och tog lite bilder på en brygga nere vid vattnet. Det var jättemörkt, man såg typ inte ett skit. Efter det körde vi sanning eller konka och Linn och Olivia gjorde en present till Samuel, haha, vad det var säger jag inte ;) Jag och Linn gick hem vid 23-tiden och det var iskallt, börjar typ kännas som vinter. Men tjejkvällen var iallafall jätterolig!

Haha, lite tjockt kanske ;)

Fullt upp med matlagning

Olivia med vår kära mat :)

Angela, Hanna, Linn, jag, Olivia och Moa

Skåååååål!

Från Hanna ♥

Olivia och Hanna

Moa, Angela, Linn, Olivia, Jag och Hanna där på kanten ♥

Angela, Linn, Olivia, jag och Hanna

Jag, Linn och Angela

Linn, Hanna och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0