Hicka

Hallå! Superbra dag har det varit idag. Kort skoldag till klockan kvart i tolv. Vi hade so och svenska-redovisningen och det gick faktiskt skitbra för min grupp och det känns riktigt skönt att ha fått det gjort! Efter skolan så åkte jag och Hanna in till stan och gick runt där. Vi drack så klart milkshakes på Blå Gåsen! Vi börjar snart bli stammisar där, haha. Efter ett tag kom Angela så vi gick en sväng med henne också. :)

Hahah, jag hade världens hicka idag då vi var på stan. Den ville liksom aldrig sluta och så skulle jag fråga om en kvinna som jobbade i en affär kunde ta ner en grej som var högt upp och det blev ungefär så här: ''Ursäkta, kan du hjälpa mig att ta ner den där? *HICK!* Tack! *HICK!*'' Det såg och lät nog ganska roligt!

Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0