På mammas jobb

Hej! Just nu sitter jag på mammas jobb. Hon är på något möte så jag passade på att låna datorn! När hon har slutat ska vi gå och prata med en frisör för jag har länge funderat på att färga håret till min naturliga hårfärg eftersom det sliter så himla mycket på håret att färga utväxten.

Skoldagen idag har varit som vanligt, dock så var NOlektionen för en gångs skull rolig (de brukar oftast vara jättetråkiga och det känns som att just NO-lektionerna aldrig tar slut) eftersom vi diskuterade om vilka de tre viktigaste teknikprylarna var och vi satt jättelänge och kom aldrig överens om tre saker, haha!

Efter skolan så hade jag en kort sånglektion hos Karin som har sånglektioner på skolan. Det kommer bli så att jag inte kommer få någon fast tid under våren eftersom det är fullt, men om någon tex är sjuk så kan jag få ta den personens sångtid. Men till hösten ska jag få en fast tid! :D


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad är din naturliga hårfärg då?? :)

2010-04-20 @ 17:21:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0