Underbara vår!

Vädret ute idag var hur bra som helst! Strålande sol, nån plusgrad och vindstilla här i Luleå. Våren är på G och det är jag så glad för! Vintern har varit pest och grymt jobbig, jobbigare än på länge. Men nu känns det vår ute och det gillar jag, och säkert många fler, starkt!

Iallafall, idag har jag umgåtts med Moa. Vi tog bussen in till stan och gick på kioskpiraten och hyrde två filmer. Sedan gick vi isvägen hem till mig och såg på filmerna (2012 och Just Like Heaven). Det blev ungefär fyra timmars filmtittande och halv åtta stack Moa hem. =)

Jag på isen! Äntligen så kan man ha en tunn vårjacka istället för att gå runt i tjocka vinterjackor!

 

Moa!


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

härligt att man äntligen kan ha vårjacka :D

2010-04-05 @ 19:55:46
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv:Låter skönt :) <3

2010-04-07 @ 14:25:01
URL: http://hannahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0