Andra skoldagen avklarad

Då var andra skoldagen avklarad! Den gick riktigt söligt fram... idag hade vi lektioner enligt schema och på lektionerna så gick vi igenom de olika betygskriterierna och det kände som att vi satt där och lyssnade i sexhundrafyrtiotre timmar... en sak som kommer bli ännu värre att vi har bild (jag suger på att rita...) två, hela, hemska timmar jämna veckor på onsdagar och nu råkar det vara så att det är jämn vecka och onsdag imorn :( Fast vi har hemkunskap udda veckor på onsdagar, yeii :)

Nu blir det middag och om ca två timmar ska jag och Hanna ut och springa! Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå med min förkylning, men det känns som att den nästan är helt borta förutom lite hosta då och då men det kommer säkert att gå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0