Dags för fredagsmys

Hejsan! Sista skoldagen och det är helg, fast det känns absolut inte som det.. Men det ska bli skönt att få lite ledighet efter första skolveckan! Idag hände det inget speciellt i skolan, det gamla vanliga ämnena.

Efter skolan åkte jag, Hanna och Linn in till stan! Vi gick runt i alla olika butiker och fikade på BörjeOlssons. Jag fick med mig lite saker hem som jag visar i ett senare inlägg. Vi åkte hem vid fem och om ett tag ska vi träffas igen, hos Hanna. Kommer nog att bli en rolig kväll! :)

Hahaha, en bild på oss från 2007...


Kommentarer
Postat av: E - The blog of hiphop & r'n'b

Fin blogg! :D

2010-08-27 @ 21:08:09
URL: http://eemellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0