Ölspelet

Hej! Idag så cyklade jag, Hanna och Linn till Marcus vid etttiden. Där såg vi på tv, fikade och spelade ölspelet. Ölspelet går ut på att dricka så många öl som möjligt, den som druckit mest vinner. Såklart så drack vi inte öl, utan vi drack vatten istället och man blev så jäkla kissnödig och ont i magen fick man. Vi alla sprang på toa hela tiden efter det, haha. Jag och Hanna kom på delad första plats, yää!

En sak jag vill säga är att Marcus hund Tyson gillar inte mig. Varje gång jag närmar mig honom så morrar han och han visar tänderna åt mig. Jag har ingen aning om vad jag har gjort för att han ska hata mig så mycket... :(

Glömsk som jag är så glömde jag min kamera hos Marcus, men här kommer iallafall en lite sämre mobilkamerabild på det fina ölspelet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0