Kalaset igen

Hej! Idag så åkte jag, Hanna, Linn och Andreas in till Lulekalaset vid tolvtiden. Vi gick runt lite på stan och såg Alba dansa! Vi käkade god thaimat (nudlar och kycklingspett)! Nu under kalaset så finns det massor med matstånd som säljer olika maträtter, det skulle vara grymt om det alltid skulle finnas såna här i stan under sommaren, kanske inte lika många, men några stycken! Sedan gick vi till tivolit och då kom även Marcus och gjorde oss sällskap! :D

För övrigt, så har jag kommit till pappa ikväll! Jag, han och Suzanne har suttit en stund på altanen och sett lite på DN-galan. Jag ska nog alldeles snart hoppa i säng eftersom jag och Moa ska simma imorgon på morgonen. God natt! ♥

Alba längst fram till vänster, hon är grym på att dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0