2010 del två

September: Skolan var i full gång vilket innebar mycket plugg. Klassen tog skolfoto, vi bakade en hel del på hemkunskapen och konfagruppen åkte iväg på läger i Arnemark!

 


 

 

Oktober: Jag, Hanna och Linn gjorde en väääldigt fin teckning på bilden, jag och Linn åkte till Gällivare och drack varm choklad, Sigge, Hanna, Linn och jag hade en trevlig kväll hemma hos mig och halloween firades hemma hos Samuel. Vi var utklädda din katter, men det blev ganska fjortislikt...

 


 

 

November: Jag och mamma hälsade på Jenny i Uppsala, Idolgänget var i stan och uppträdde och jag, Linn och Hanna var även och kollade på idolgenrepet. Skolan var intensiv och det var mycket plugg!

 


 

 

December: Julbak hemma hos mig, kakbuffé och pepparkaksbak på hemkunskapen och basketturnering! Vi tjejer vann alla våra matcher, gryymt ♥


Det var allt! Det är sjukt hur mycket jag har glömt bort som jag har gjort under det här året, men som jag sedan kommer ihåg då jag har kollat igenom arkiven. 2010, ett grymt bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0