Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad.

Alltså jag lyssnar inte på nåt speciella låtar beroende på vilket humör jag är, så det blir svårt att skriva vilka låtar... men jag kan istället göra så att jag skriver låtar som jag tycker känns happy och några sad. :)

Happy:


Olle Hedberg - No Diggity

September - Mikrofonkåt
Maroon 5 - Give A Little More
Travie McCoy & Bruno Mars - Billionaire
Train - Hey, Soul Sister
Mike Posner - Cooler Than Me
Ulrik - En vanlig dag
Bob & Bruno Mars - Nothin' On You
Bruno Mars - Just The Way You Are

Sad:

Christina Aguilera - You Lost Me
The Fray - Never Say Never
Petter & Veronica Maggio - Längesen
Natasha Bedingfield - Soulmate
Jeff Buckley - Hallelujah
Ryan Adams - Wonderwall
The Pussycat Dolls - I Hate This Part
Eddie Vedder - Long Nights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0