Fullspäckad dag

Hej! Idag har jag haft ganska fullt upp, men det har varit roligt. Vid tolv var jag och Hanna och kollade på när Andreas spelade basketmatch mot Jokkmokk. Det var väldigt längesedan jag såg på en riktig basketmatch så det var roligt! Det lite mindre roliga var att Andreas lag (Brooklyn Eagles) tyvärr förlorade..

Vid sextiden så åkte jag, Linn och Hanna till Erik i Alvik! Där var redan Andreas, Axel och Marcus och lite senare kom även Olivia. Vi såg film, spelade cod, biljard (jag vann över Marcus två gånger, woho! Båda gångerna sköt han i åttan vid fel tillfälle...) och sällskapsspel. Rolig kväll! Nu har jag ont i huvudet så jag ska ta en huvudvärkstablett och kanske kika på nån film. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0