GOD JUL!

God morgon och god jul! Äntligen är julafton här! Idag blir det en vanlig julafton fast i år firas den hemma. Jag brukar alltid vara bortrest, antigen i Mora med släkten från pappas sida eller i Gällivare med släkten från mammas sida. Nu ska vi tyvärr inte fira med någon av släkten... Flygbiljetterna ner till Mora var så dyra så vi firar hemma istället. Det blir jag, Jenny, pappa, Suzanne och hennes barn och Suzannes mamma skulle jag tro. Det blir säkert bra ändå, men lite ovanligt att fira hemma!

Nu ska jag se på julkalendern och sedan gå ner till köket och äta lite julfrukost. Jag önskar er alla en himla god jul! ♥


Kommentarer
Postat av: TOMTEEEEEEN MOHAHAHAHA

Hihihihihihuhuhuhuhhahahahahahahhs goodjuuuuul på dig Josefine hoppas att du varit snäll får och får många julklappar hohohohoh *flyger iväg men renarna+ rudolf *

2010-12-24 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0