Hejdå tvåtusentio

Snart är det dags att säga hejdå till 2010 och välkomna 2011. 2010 har varit ett väldigt bra år! Men jag tror att 2011 kan bli snäppet bättre. Jag tänkte göra en snabb liten resume över mitt år.

Januari: Den här månaden hände det inte speciellt mycket. Jag firade nyår med Moa och annars så umgicks jag med vänner och skolan tog upp mycket av min tid. Bilden är från när jag, Linn och Hanna sov över hos Hanna! ♥

 


 

Februari: Tjejerna från gamla klassen hade en supertrevlig kväll tillsammans och jag lärde Sigge att äta kebab! Det var skola och kompisar som gällde även den här månaden.

 



Mars: Jag fyllde fjorton år, åkte skidor en hel del på idrotten i skolan och jag såg genrepet för Melodifestivalen i Globen!

 


 

 

April: Spelkvällar och bio med vänner och jag slog även i ögonbrynet i en dörr på skolan. På bilden längst ner kan man se ärret!

 


 

Maj: Jag firade valborg tillsammans med vänner, cyklade klassikern med Hanna och Sigge och åkte till Rhodos!

 


 

Juni: Första gången jag och några vänner busade på stranden vid varvet, skolavslutning, SOMMARLOV, gudomlig marrängsvisch från Mc Donalds och jag åkte till Mora. Där firade jag även midsommar! Vädret i Mora var hur bra som helst, riktig sommarvärme!

 


 

Juli: Det var fotbollsvm och jag hejade starkt på Spanien! Jag, syster, mamma, moster och kusinerna var i Göteborg och jag passade på att pussa på grodor. Det var några dagar som var hur varma som helst och de spenderades på stranden. Sista bilden är från en tjejkväll jag, Linn, Hanna och Moa hade!

 



Augusti: Pdol och stugan med Hanna och Linn! Vi körde moppe, wohoo hur kul som helst. Jag och ett härligt gäng var på lulekalaset och samma gäng + några till var över en natt i Andreas stuga. Musikens makt med Oskar Linnros på scen, underbart! Den här månaden flytta även Jenny till Uppsala.

Resten kommer lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0