Julbak!

Så himla skönt med helg! Skolveckan har faktiskt känts väldigt lång i jämförelse med veckorna innan, så helg passar perfekt nu. Uppdateringen har inte varit den bästa, men jag har inget roligt att berätta under skolveckorna. Det är mest skola och plugg som gäller. Jag funderar på att göra en sån där 30 daysgrej, då får jag iallafall något att skrivaom varje dag. Får se om det blir så. :)

Om ett tag ska jag in till stan för att möta upp Hanna! Vi ska äta på Max. Det var väldigt längesedan jag åt där så det ska bli mer än gott. Pommes frites, mmm ♥ Sedan ska vi och några vänner ha en sorts julbakskväll hemma hos mig. Knäck, kola osv. Det kommer nog bli grymt! Jag hoppas på många bilder fast jag måste först hitta usbkabeln till kameran...


Kommentarer
Postat av: sigrid

jåååååå ;)) Miami var niiiice!:D Men dock inte alls lika najs som orlandoo! Just saying.. ;P

2010-12-03 @ 19:40:59
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0