Pepparkakor i stora lass

Hej! Idag har det varit en ganska vanlig skoldag och torsdag är den roligaste skoldagen på veckan. På elevens val (hk) bakade vi pepparkakor! Jag och Olivia bakade typ ton av pepparkakor. Vi åt även mycket av degen så magen mådde ju inte så värst bra efter det, haha. Det blir alltid så, degen är ju så god.

Efter skolan åkte jag och Moa in till stan för att söka praoplats på olika fik och affärer. Tyvärr fick vi ingen praoplats idag, men vi har två fik vi ska till nästa vecka för att prata med chefen. Det är jäkligt svårt att få praoplats eftersom vi är antingen för unga eller så tar de bara in en person i taget... Men hoppas iallafall att vi får plats någonstans!

De här var då endast mina och Olivias pepparkakor! Jag tror till och med att en plåt med ännu mer pepparkakor var i ugnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0