TRÖTT

Nu är det praktiskt taget jullov! Ingenting känns skönare just nu. Över till dagen - den började inte bra. Eller jag kanske ska säga natten eftersom jag hade väldigt svårt att sova i natt av någon konstig anledning. Jag somnade till slut, men jag kan säga att jag inte var särskilt pigg efter ca fem timmars sömn. Jag har varit väldigt trött hela dagen och i slutet av dagen var det dags att skriva matteprov. Jag kände mig inte alls taggad eftersom jag var så trött. Men det gick faktiskt jäkligt bra på provet, så jag är nöjd!

Ikväll ska jag och pappa hämta Jenny på flygplatsen. Hon kommer från Uppsala, woho! Hon stannar över jul och nyår och det ska bli riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0