Tjejer i 8B ♥ Idag på basketturneringen, vi spelade så jäkla bra! Vi skrek halsarna av oss med peppord till alla i laget och vi hade världens bästa inställning ''vi kommer att vinna!''! Och det gjorde vi också, iallafall vi tjejer. Vi vann alla våra tre matcher och är jag är så himla stolt över oss. Vi gick dock inte vidare till final eftersom killarna inte gjorde lika bra ifrån sig, men det känns som att vi vann ändå!

Vi tog lite bilder med Paulinas stekiga kamera idag så jag lägger in lite bilder då jag fått tag på dom! Förresten, vi var utklädda till c00la slalomåkare, men vi vann tyvärr inte priset för bästa utklädnad, hehe..

Ungefär så här var vi utklädda! På lappen står det ''Direkt från Åre'', wohoo. Jag firar just nu med lite julmust över våran lilla vinst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0