Exotic

Hej! Härlig dag idag: endast tre lektioner fram till klockan halv tolv då vi slutade för dagen. Då åkte jag, Hanna, Linn, Angela och Olivia in till stan och åt lunchbuffé på Exotic som bestod av olika rätter och glass till efterätt! Jag blev riktigt mätt, men gott var det! Efter maten gick vi runt på stan och vi åkte i snödjuret som finns i stadsparken. Haha, de små barnen som åkte i den samtidigt som oss stirrade på oss då vi åkte den, haha, men det var iallafall kul!

Haha, en ful bild på mig och Olivia fotad av Hanna!

 

Ikväll blir det tacos till middag, känns som att det är fredag idag, har den där ''fredagskänslan'', men tråkigt nog så är det torsdag och ännu en till skoldag innan helgen :( Men nu ska jag plugga spanska, kram ♥

 


Kommentarer
Postat av: paulina

sv: ja :D

2010-02-04 @ 18:42:13
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/
Postat av: oliviva

hahaha vad ful min jag hade xD

2010-02-04 @ 21:05:51
URL: http://olliiviiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0