Stan

Hejsan! Nu är det helg och det känns då hur skönt som helst :D Idag så har det varit en vanlig skoldag, förutom att jag hade uvecklingssamtal (som gick jättebra!) och att det var lite mysig stämning nere vid fiket. Eftersom det är Alla Hjärtans Dag på söndag så var fiket utsmyckat med fina ''kärlekssaker'', det såldes semlor (inte för att det har någonting med Alla Hjärtans Dag då...) och man fick goda geléhjärtan!

Efter skolan så gick jag, Hanna, Angela och Moa på stan. Jag, Hanna och Moa köpte present till Samuel och jag kan säga att det är en fet present! Han har nämligen födelsedagsfest/filmkväll ikväll, kommer säkert att bli roligt!

Sötaste bästavän! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0