Tidsfördriv

Först, namn; Josefine

Vad är klockan? 19.08

Dig själv;
Ålder? 13, 14 om 15 dagar :D
Bor? Luleå.
Hårfärg? Brunt, fast min naturliga hårfärg är mörkblont typ.
Längd? 169 cm
Piercingar? Bara i öronen.
Utseende? här!
Har du snygg klädstil? Alltså jag själv tycker ju att det jag klär mig i är snyggt, annars skulle jag ju inte ha på mig det, men ibland klär jag mig lite snyggare och andra dagar inte.
Märkeskläder? Nä, är inte i behov av det.
Skrattar du ofta? Ja, jag älskar att skratta :D
Blir du lätt sur? Nja.
Är dina kompisar snälla? Jodå!
Vem kan du berätta allt för? Jag kan inte berätta precis allt för någon, men jag har ett par vänner jag berättar väldigt mycket för, men den jag berättar mest för är nog Hanna.
Är du social? Ja, oftast.
När grät du senast? När jag såg på Spiderman 3 förra veckan! Haha, jag har väldigt lätt för att gråta till sorgliga filmer...
Hur många vänner har du på Facebook? 144
Är du knasig? Ja, helkansig!
Är du helst hemma, eller ute? Beror på humöret.
Är dina föräldrar gifta? Nej.
Hur många syskon har du? Ett.

Favorit;

Färg?
Har ingen speciell favoritfärg, men typ blå.
Dricka? Mjölk och julmust!
Maträtt? Kebab.
Dag? Lördag.
Klädesplagg? Jag måste säga jeansleggins! En enormt bra ''uppfinning'', mycket skönare än vanliga jeans :)
Person? Mina underbara vänner och familj.
Antingen eller;

Cola | Fanta
Röd | Rosa
Katt | Hund
Matte | Engelska
Helg | Lov
Dag | Natt
Svart
| Vit

Motsatta könet:

Vilken färg på håret?
Svart eller brunt är snyggast tycker jag! Men även blont :)

Ögonfärg? Spelar ingen roll.

Sportig eller "gangster"? Haha, sportig tror jag.

Längre eller kortare? Längre!

Hur ska personen se ut? Alltså det här är svårt...men tex som någon av de här ser ut:

Hur ska personens stil vara? Inte allt för avslappnad, men inte allt för uppklädd eller vad man ska säga. Jeans, nån snygg t-shirt och ett par snygga skor är snyggt!

Dröm-personlighet: Han ska va omtänksam, rolig, glad, pålitlig, inte vara falsk och vara sig själv.

Hur imponerar personen på dig? Vara sig själv, stå för det han gör.

Hur kan personen göra dig glad? Genom att personen är glad, glädje smittar av sig så lätt.

Mobil;

Vilken mobil har du? Sony Ericsson c702
Vilken operatör? Halebop.
Hur mycket pengar har du? 194, 61 kr.
Vem ringde du senast? Moa.
Vem ringde dig senast? Angela.
Har du gratis sms? Ja.
Om ja, hur många har du skickat&hur många har du kvar? Jag har 1513 sms kvar och har alltså skickat 1487 sms.
Vem blir du gladast för att få sms av? Ingen speciell just nu.
Vad är ditt nummer? Och det skriver jag ju självklart här....
Vad står det i ditt senaste sms i inkorgen? ''Jaaaaaaaaaaaa..........''
Senaste skickat? ''Bara två veckor kvar nu <3333''
Vem smsar/ringer du oftast med? Jag smsar mest med Hanna, men jag vet inte vem jag ringer mest med.
Svarar du snabbt på sms? Ja, rätt så.

Övrigt;
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
Hoppa och skrika som en galning, haha!

Har du ett bra självförtroende? Ja faktiskt. Ibland är självförtroendet lite sämre, men just nu är det bra!

Är du kräsen? Nja, beror på vad vi pratar om.

Vad hatar du? Getingar!!!!!!!!!!

Har du dåligt temperament? Ibland.

Är du tålamodig? Rätt så!

Vill du gifta dig? Någon gång i framtiden kanske :)

Har du glasögon? Nej.

Vem sov du senast med? Hanna och Linn.

Brukar du komma i tid till skolan? Ja, jag har faktiskt riktigt svårt att komma för sent...

Vad tror folk om dig? Det vet jag faktiskt inte.

När steg du upp idag? Tjugo minuter över sju.

Vilken låt lyssnar du på när du är ledsen? Ingen speciell.

Hur många är online på din msn? 27.

Vad har du för status? Tillgänglig.

Vilka skriver du med? Ingen just nu.
Vad ska du göra imorgon? Skola, men slutar redan vid elva! Efter skolan blir det kanske att vara med någon och så blir det även plugg.

Vilken låt lyssnar du på? Salem Al Fakir - Astronaut
Vad stör du dig på just nu? Vissa människor.
Vad gillar du just nu? Att det är endast är åtta dagar kvar i skolan tills lov och att jag fyller år om femton dagar :D

Vad heter dina syskon? Jennyyyy!
Har du några husdjur? Yes, en undulat som är gammal som gatan ;)
Vilka fönster har du uppe? Blogg.se, facebook, msn och windows live hotmail.
Var detta jobbigt? Nä, inte alls.
Vad är det för dag? Tisdag.
Vad är klockan nu då? 20.00 (det här tog ett tag märker jag nu....:o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0