Lista - bara för skojs skull

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• Att någon som står mig väldigt nära dör

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• Röka eller snusa, det är bara onödigt
• Flytta till ett kallare ställe än det jag bor på

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Bada och sola på sommaren
• Vara med underbara vänner
• Sjunga

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• Att umgås med vänner som gör en så där extra glad
• Att skratta, alltid lika kul!
• SOMMAREN!
• Julmust

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• Vintern då det är riktigt kallt
• Kyla
• Vänner som inte kan vara glada för ens skull
• Dryga och elaka människor
• Getingar

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• Hoppat bungyjump
• Varit i någon annan världsdel än Europa
• Rökt
• Skadat mig allvarligt
• Åkt slalom - haha, jag känner mig lite ensam och mobbad eftersom många av de jag känner åker slalom och jag har själv har inte ens testat....men just nu känner jag inget behov av att åka slalom, men någon gång i framtiden testar jag nog att åka!
• Skolkat

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• Jag är allergisk mot pälsdjur
• Jag äter medicin (levaxin) därför att jag har hypotereos, typ underfunktion av sköldkötlarna
• Jag är oftast ganska blyg med folk jag inte känner, men det är jag inte alls med mina vänner
• Jag älskar att lyssna på musik, skulle inte kunna klara mig utan musik
• Jag är egentligen mörkblond, men har färgat håret brunt
• Jag ÄlSKAR gruppen Mando Diao och det har jag gjort i flera år nu
• Många tycker att jag ser äldre ut än vad jag egentligen är

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
Inte exakt varje dag, men de jag träffar ofta
• Syster
• Linn
• Hanna
• De i skolan och i klassen
• Mamma
• Pappa
• Olivia
• Moa

Kommentarer
Postat av: Zäta

stackare som är allergisk mot djur, det skulle jag aldrig klara av. älskar djur!!

2010-02-04 @ 21:57:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Tove

Haha, vi kan vara mobbade tillsammans, jag har aldrig häller åkt slalom :P

2010-02-05 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0