Våfflor

Hej! Skoldag idag. Vi hade två Epa-pass och tre vanliga lektioner. Rolig dag faktiskt! Efter skolan så gick jag, Hanna och Linn hem till Linn. Vi hade tänkt plugga, men det gick inte så vidare bra...hehe, men det brukar oftast bli så då man tänkt plugga med vänner. Vi åt iallafall våfflor, det är så himla gott! ♥

Ikväll blir det spanskaplugg och tv. Glee är ju klockan åtta! Spanskaprov imorgon, men jag känner mig rätt så säker på spanskan så det blir nog bara att titta igenom allt ännu en gång :)

Hahah, två lite fula bilder på Sigge, mig och Hanna idag i skolan! ;)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

ohhh yeaaaah! ;D

2010-02-19 @ 22:03:58
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0